ماژول صدا سیسکو مدل PVDM4-128
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

ماژول سیسکو PVDM4-128

مشخصات و اطلاعات ماژول سیسکو PVDM4-128:

ماژول سیسکو PVDM4-128 موجب ارائه قابلیت های رسانه قدرتمند اتصال صوتی با تراکم بالا، کنفرانس، کدگذاری، بهینه سازی رسانه ها، transrating و صدای امن با راه حل های ارتباطی یکپارچه سیسکو می شود. این ماژول ها روی روترهای سری 4000 سیسکو با خدمات یکپارچه قرار دارد تا این قابلیت ها را فعال کند.

 

ظرفیت و پشتیبانی از کدک (Codec Support and Capacity):

ماژول های PVDM4 از طیف گسترده ای از کدک ها با پیچیدگی های مختلف پشتیبانی می کنند. آنها از کلیه کدک های پشتیبانی شده توسط  PVDMهای 2800/3800 با چگالی بالا (PVDM3s) پشتیبانی می کنند.

 

Form Factor و گزینه ها:

PVDMهای سری 4000 سیسکوبا پشتیبانی از 4 تراکم در دو مدل زیر در دسترس هستند:

  • PVDMهای مادربرد (PVDM4) برای تراکم تا 256 کانال
  • ماژول های سرویس های پیشرفته (PVDM (SM-X-PVDM برای تراکم تا 3080 کانال

PVDMهای مادربرد در کلیه ISRهای سری 4000 سیسکو پشتیبانی می شوند. آنها را می توان به طور مستقیم به اسلات تک در مادربرد روتر یا داخل ماژول رابط شبکه (NIM) وصل کرد که از پورت های T1/E1 پشتیبانی می کند. ماژول PVDM4 وصل شده به مادربرد سرویس های صوتی مبتنی بر IP مانند کنفرانس، بهینه سازی رسانه و کدگذاری را ارائه می دهند.

ماژول PVDM4 متصل به T1/E1 NIM، برای اتصال صدا T1/E1 استفاده می شود. می توان از هر کانال اضافی  در سایر سرویس های مبتنی بر IP که در اسلات مادربرد پشتیبانی می شوند، دوباره استفاده کرد. معماری پیشرفته DSP دارای یک موتور پردازش بسته جدید است که برای اپلیکیشن های صوتی رسانه ای قدرتمند بهینه شده است، در حالی که همزمان از چارچوب صوتی TDM-IP پشتیبانی می کند.

ماژول های سرویس های پیشرفته PVDM در ISRهایی که حاوی یک اسلات SM-X هستند مانند ISRهای 4331، 4351 و 4451 سیسکو پشتیبانی می شوند. ماژول های SM-X فقط از سرویس های صوتی مبتنی بر IP پشتیبانی می کنند و برای اپلیکیشن های TDM قابل استفاده نیستند.

 

منبع: 

خرید ماژول صدا سيسکو مدل PVDM4-128





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: